Friday, June 24, 2011

The Birth of John

Isiah 49:1-6

Psalm 139

Acts 13:22-26

Luke 1:57-66, 80

Repleksiyon

Nan elementary pa ako, eksayted ako kon Hunyo na kay hapit na man iselebrar an San Juan – entero adlaw, adto sa danaw, ligo-ligo, doro an pagkaon, bibo karajaw an danaw.

Waya’y ako pagpakabana kon uno’y buot ipasabot nan pagselebrar nan ini na okasyon, basta an hidumduman ra nako na arang ka bibo an Habungan kay duro man an mokadto na mga taga-iban na lugar para mangaligo sa danaw.

Kuman na medyo may edad na ako sanan nag-entra-entra na sa mga akitbidades sa Simbahan, nahibayo na ako nan papel ni Juan sa ato tinuohan.

Espesyal baja na gasa si Juan nan Diyos sa kalibutan kay sija man an nagpahibayo sa mga tawo na moabot na an Ginoo amo na kinahanglan ipreparar nija sanan nato an dayan na agihan nan Ginoo, pagkatapos, ija pa gajud tag-bautismohan si Hesus sa Jordan.

Ugsa na kinahanglan pasalamatan gajud nato si Juan kay ija man sab tag-gasa sa Diyos an ija kinabuhi pinaagi sa ija pagpakamartir – tagpunggutan sija nan ija uyo nan mga tawo Herodes.