Wednesday, June 01, 2011

The Spirit of Truth

Acts 17:15, 22—18:1
Psalm 148

John 16:12-15

Marami pa sana akong sasabihin sa inyo pero hindi ninyo masasakyan ngayon. Ngunit pagdating niya, ang Espiritu ng katotohanan, ihahatid niya kayo sa buong katotohanan. Hindi siya mangungusap mula sa ganang sarili kundi ang naririnig niya ang ipangungusap niya at ang mga bagay na darating ang ibabalita niya sa inyo. Mula sa akin siya tatanggap at magbabalita sa inyo, at sa gayon niya ako luluwalhatiin. Akin ang tanang sa Ama. Dahil dito kaya ko sinabing ‘Mula sa akin siya tatanggap at magbabalita sa inyo.’

Repleksiyon

Uno man na nanuko man si Hesus na dili hisabtan nan mga apostoles an duro pa na Ija isulti dila? Seguro, dili na nila mahipaluna sa ila mga hunahuna an mga ideya sanan mga pagtudlo ni Hesus dila kay puno man an ila isip sanan besi nan mga kalibutanon na butang.

Pero tagpasaligan sila nan Ginoo na Ija ipadaya an Espiritu nan Kamatuoran na amo’y mogiya dila sa tanan nila na mga lihukunon sanan mga panultihon sa ila pagsangyaw nan Majajaw na Balita nan Pagkalibre.

Sa ato kinabuhi, hilabina sa ato kinabuhi na Kristiyano, kinahanglan unta gajud paningkamotan nato na mahisuod gajud kita sa Ginoo para andam kita na moatubang Dija pag-abot nan panahon.