Thursday, July 14, 2011

The Gentle Mastery of Christ

Exodus 3:13-20
Psalm 105

Matthew 11:28-30

Waya’y makatuo na traynta'y tres anyos na ako nagtrabaho sa gobyerno – an pangutana dajon dako kon uno man na naka-abot man ako nan ini ka dugay sa trabaho na waya’y balhin-balhin sanan waya bidli-e na amo ra permi na lugar nan tagtrabahu-an.

Sa ako kaugalingon, an rason seguro nako kay kada adlaw na mosuyod ako sa trabaho nako, permi man tuho nako huna-hunaon na inspirado ako kay marajaw man an ako suweldo na pagadawaton kada katapusan nan buyan sanan dili man karajaw kon mabug-at an ako trabaho sa opisina.

An mga malisod sanan mabug-at na trabaho amoy dili kagustuhan nan tawo – masajon sanan magaan ra gajod an ato permi hanapon na mga buluhaton.

Amo seguro na dinhi sa ato Ebanghelyo kuman, tag-gajang ni Jesus sa tawo an masajon sanan magaan na yugo na buot ipasabot na an sagubangon nan tawo na mga problema madali ra hanapan nan solusyon sanan jaon Sija permi na andam mohatag nan tabang sanan solusyon.

---