Tuesday, May 24, 2011

Gift of Peace

Mga Buhat 14:19-28
Salmo 145

Juan 14:27-31a

Ang kalinaw manaa ninyo. Ang akong kalinaw akong ihatag ninyo. Dili sama sa paghatag og kalinaw sa kalibotan ang akong paghatag. Ayawg kabalaka. Ayawg kahadlok. Nakabati mo sa akong giingon: “Molakat ko, apan moanha ra ko ninyo. Kon nahigugma mo nako, malipay mo nga moadto ko sa Amahan, kay labaw nako ang Amahan. Gisultihan tamo ini karon sa wala pa mahitabo, aron kon mahitabo na, motoo mo. Kay unya, dili na ko mosultig daghan. Karon, ang nagmando ining kalibotana nia na. Apan walay nia nako nga maangkon niya. Kinahanglang masayod ang kalibotan nga nahigugma ko sa Amahan, ug akong gibuhat ang iyang gitudlo nako. Tana, manglakaw na ta.”

Repleksiyon

Nan adlaw nan pagkamatay ni Tatay, trienta’y una anyos na an nulabay, waya ako didto sa Habungan kay dinhi na man ako sa Manila nagtrabaho. Demudo, waya na kami magka-estoryahay adesir sija napatay. Adesir ilubong an ija lawas, nakig-estoryahay ako kan Tatay sa ako kasing-kasing kay nagtuo man ako na tagmapatian nija ako sa tanan nako isulti dija. Amo ini an mga higayon na nagpasalamat ako Diyos na Ija ako taghatagan nan lugway na si Tatay an ako ama. Tagpasalamat nako si Tatay na ija ako tagpadako na may pagsalig sanan pagmahal sa Diyos sanan inpaagi nija ako sa desiplina na angajan para dako.

An ako hinumduman na pamilinbilin nija permi na damo na mga magsoon nan buhi pa sija na kinahanglan gajud na isalig namo an amo mga kinabuhi sa Diyos kay Sija ra man gajud kuno an makahatag damo nan marajaw na kaugmaon sanan kalinaw sa amo mga kasing-kasing.

Amo sab ini an pamilinbilin ni Hesus, an kalinaw, adesir Sija mobalik sa tuo nan Ija Ama sa langit para ato Sija himayaon.

One does not have to be rich and old to write a last will and testament. Write yours today.