Wednesday, May 25, 2011

The Vine and the Branches

Mga Buhat 15:1-6

Salmo 122

Juan 15:1-8

“Ako ang matuod nga balagon. Ang akong Amahan ang mag-uuma. Kon usa sa akong sanga dili mamunga, putlon ni; pul-ongan ang matag sanga nga namunga aron mamungag mas daghan pa. Nahinlo mo sa akong pulong. Puyo dinhi nako ug mopuyo ko diha ninyo. Ang sanga dili makapamunga sa iyang kaugalingon. Kinahanglan nga magpabilin ni nga kabahin sa balagon. Mao sab mo, kinahanglang magpabilin dinhi nako. Ako ang balagon ug kamo ang mga sanga. Kon magpabilin mo nako ug ako diha ninyo, mamunga mog daghan. Apan kon mobulag mo, wala moy mahimo. Ang dili magpabilin nako, mahisama sa sanga nga ilabay ug malarag. Ang mga laya isugnod sa kalayo ug masunog. Kon magpabilin mo nako, ug ang akong pulong diha ninyo makapangayo mo bisag unsa ug makadawat mo. Himayaon ang akong Amahan kon maako mong mga tinun-an, sa ato pa, kon mamunga mog daghan.


Repleksiyon

Mahilig ako mag-iban-ban kan Nanay nan bata pa ako -- kujog-baboy an tawag nila dako, pala-iban. Kamanghuran man tuho ako sa mga layaki na anak. Halos kada biyahe ni Nanay sa Butuan, gusto nako moiban ugsa na kon iiban nija ako, bisan hain sija sa siyudad, karay-karay nija ako.

Duro an tawo sa siyudad amo na para segurado sija na ad-on ako permi sa ija tupad, pahawiron nija ako sa ija saja sanan kinahanglan dili kuno gajud nako magbuhi sa ija sayal. Naneguro na si Nanay na dili ako mawaya sa siyudad kay nawaya naman ako isa ka beses sa Butuan na arang an ila humanap dako.

Ini an taglaong ni Hesus na Sija an tinuod na bayagon na naghawid sa punoan, amo’y sinugdan nan kinabuhi. Kita na mga sanga, kinahanglan permi kita nakakonekta Dija para kita mamunga nan duro kay kon mobuyag kita Dija, waya’y ato mahimo, pagkatapos, an mahitabo, ilabog rakan kita sa kayajo kay amo raman kita nan nokaging na na patay na inutod na sanga. Kinahanglan konektado gajud kita permi kan Hesus para magpadajon kita sa ato kinabuhi na puno nan paghigugma hangtud sa kahangturan.



Have a fruit diet today.