Tuesday, June 28, 2011

The Calming of the Storm at Sea

Genesis 19:15-29
Psalm 26

Matthew 8:23-27

Repleksiyon

Mahadlukon sanan talawan ako nan bata pa ako didto sa amo lugar. Madugyon sa Habungan kon moabot na an marduyom kay waya pa ma’y elektrik nan jadto na panahona. Pagka-kahuyom na, dili na ako magpa-langan-langan pa sa gawas nan bayay para dili ako hiab’tan nan madugyom sa karsada.

Pero an kahadlok, jaon ra baja sa huna-huna. Amo ini an ako hingkat-onan nan nodako-dako na ako segun sa mga eksperiyensiya na ako ingkahibalag.

Sa ato Ebanghelyo kuman, an kahadlok nan mga disipulo sa ila tagsagubang na bagjo sa lawod amo’y nag-estorbo dila, hindugangan pa nan aktuwasyon ni Jesus na natuyog lamang na bagan waya magpakabana.

Pagkatapos nan sitwasyon, nabag-o an ila panan-aw – gikan sa kahadlok, nabalhin sila sa pagka-hibuyong na uno man inin ila kaiban na gamhanan man baja na bisan an bagjo sanan an danaw motuo man Ija sugo.

Amo na sa ato mga kinabuhi, dili lamang gajud kita magkahuyop, magkabiro sanan magkaguol kay an ato Diyos permanente man na jaon dato para madali nato Sija masangpit.