Wednesday, June 29, 2011

Peter's Confession about Jesus

Acts 12:1-10
Psalm 34
2 Timothy 4:6-8, 17-18

Matthew 16:13-19

Repleksiyon

An pangutana ni Jesus sa mga disiplulo kon sin-o Sija sa tan-aw nan mga tawo, sa ako pangag-pas, dili gajud kon gusto Nija hibay-an kon hinkilay-an gajud Sija nan personal sa Ija ngayan sanan kon sin-o’y mga ginikanan Nija kondili gusto Nija hibay-an kon uno’y tinood na impresyon nan mga tawo mahitungod Dija.

An ikaduha na pangutana ni Jesus dila, kon sin-o Sija para sa mga disipulo. Personal na gajud ini pangutana - kon kilaya ba gajud nila Sija, kon hinsabtan ba nila Sija sanan kon puwede ba sila makig-sandurot Dija hangtud sa katapusan.

Sa ako personal sab na kinabuhi na Espiritwal, inbaling nako an pangutana para dako, kon kilaya ba gajud nako si Jesus sa personal na paagi, kon may suod ba ako na relasyon Dija sanan kon tag-dawat ba gajud ako Nija isip isa ka manunubos sa ako mga kasay-anan, isip isa ka higaya sanan igsoon.

Ugsa na permi gajud nako ini ibutang sa ako boot na mga pangutana kay pag-abot nan panahon na moatubang na ako Dija, mangutana man gajud Sija dako kon nagkakilaya kami nan dinhi pa ako sa kalibutan.

-